ایتو

ایتو

Etoo
ایتو

ایتو

Etoo

طراحی ماشین آسفالت تراش به کمک نیرو محرکه تراکتور توسط نرم افزار solidworks


طراحی ماشین آسفالت تراش به کمک نیرو محرکه تراکتور توسط نرم افزار solidworks

به نام خدا طراحی و تحلیل به کمک نرم افزار solidworks and soldedge

دانلود طراحی ماشین آسفالت تراش به کمک نیرو محرکه تراکتور توسط نرم افزار solidworks

آسفالت
سالیدورکز
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل pdf
حجم فایل 1063 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 51

طراحی و تحلیل به کمک نرم افزار solidworks  and soldedge

 

دانلود طراحی ماشین آسفالت تراش به کمک نیرو محرکه تراکتور توسط نرم افزار solidworks

بررسی طراحی پایدار کننده های مقاوم برای سیستم های قدرت


بررسی طراحی پایدار کننده های مقاوم برای سیستم های قدرت

توسعه شبکه های قدرت نوسانات خود به خودی با فرکانس کم را، در سیستم به همراه داشته است بروز اغتشاش هایی نسبتاً کوچک و ناگهانی در شبکه باعث بوجود آمدن چنین نوساناتی در سیستم می شود در حالت عادی این نوسانات بسرعت میرا شده و دامنه نوسانات از مقدار معینی فراتر نمی رود اما بسته به شرایط نقطه کار و مقادیر پارامترهای سیستم ممکن است این نوسانات برای مدت طول

دانلود بررسی طراحی پایدار کننده های مقاوم برای سیستم های قدرت

پایدار کننده های مقاوم
سیستم های قدرت
شبکه های قدرت نوسانات
دسته بندی برق
فرمت فایل doc
حجم فایل 3459 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 151

چکیده :

توسعه شبکه های قدرت نوسانات خود به خودی با فرکانس کم را، در سیستم به همراه داشته است. بروز اغتشاش هایی نسبتاً کوچک و ناگهانی در شبکه باعث بوجود آمدن چنین نوساناتی در سیستم می شود. در حالت عادی این نوسانات بسرعت میرا شده و دامنه نوسانات از مقدار معینی فراتر نمی رود. اما بسته به شرایط نقطه کار و مقادیر پارامترهای سیستم ممکن است این نوسانات برای مدت طولانی ادامه یافته و در بدترین حالت دامنه آنها نیز افزایش یابد. امروزه جهت بهبود میرایی نوسانات با فرکانس کم سیستم، در اغلب شبکه های قدرت پایدار کننده های سیستم قدرت (PSS) به کار گرفته می شود.

این پایدار کننده ها بر اساس مدل تک ماشین – شین بینهایتِ سیستم در یک نقطه کار مشخص طراحی می شوند. بنابراین ممکن است با تغییر پارامترها و یا تغیر نقطه کار شبکه، پایداری سیستم در نقطه کار جدید تهدید شود.

موضوع این پایان نامه طراحی پایدار کننده های مقاوم برای سیستم های قدرت است، به قسمی که پایداری سیستم در محدوده وسیعی از تغییر پارامترها و تغییر شرایط نقطه کار تضمین شود. در این راستا ابتدا به مطالعه اثر تغییر پارامترهای بر پایداری
سیستم های قدرت تک ماشینه و چند ماشینه پرداخته می شود. سپس دو روش طراحی کنترل کننده های مقاوم تشریح شده، و در مسئله مورد مطالعه به کار گرفته می شوند. سرانجام ضمن نقد و بررسی این روش ها، یک روش جدید برای طراحی PSS ارائه می شود. در این روش مسئله طراحی پایدار کننده مقاوم به مسئله پایدار کردن
مجموعه ای از مدلهای سیستم در نقاط کار مختلف تبدیل می شود. این مسئله نیز به یک مسئله استاندارد بهینه سازی تبدیل شده و با استفاده از روش های برنامه ریزی غیر خطی حل می گردد. سرانجام کارایی روش فوق در طراحی پایدار کننده های مقاوم برای یک سیستم قدرت چند ماشینه در دو مسئله مختلف (اثر تغییر پارامترها بر پایداری دینامیکی و تداخل PSS ها) تحقیق شده و برتری آن بر روش کلاسیک به اثبات می رسد.

 

فصل اول

       


1-1- پیشگفتار:

افزایش روز افزون مصرف انرژی الکتریکی، توسعه سیستم های قدرت را بدنبال داشته است بطوریکه امروزه برخی از سیستم های قدرت در جغرافیایی به وسعت یک قاره گسترده شده اند. به موازات این توسعه که با مزایای متعددی همراه است، در شاخه دینامیک سیستم های قدرت نیز مانند سایر شاخه ها مسائل جدیدی مطرح شده است. از جمله این مسائل می توان به پدیده نوسانات با فرکانس کم، تشدید زیر سنکرون (SSR)، و سقوط ولتاژ اشاره کرد.

پدیده نوسانات با فرکانس کم در این میان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در بحث پایداری دینامیکی سیستم های قدرت مورد توجه قرار می گیرد. بروز
اغتشاش های مختلف در شبکه، انحراف سیستم از نقطه تعادل پایدار را به دنبال دارد، در چنین وضعیتی به شرط اینکه سنکرونیزم شبکه از دست نرود، سیستم با نوسانات فرکانس کم به نقطه تعادل جدید نزدیک می شود. هنگامی که یک ژنراتور به تنهایی کار می کند، نوسانات با فرکانس کم به دلیل میرایی ذاتی به شکل نسبتاً قابل قبولی میرا می شوند. اما کاربرد برخی از المان ها مانند تحریک کننده های سریع، با اثر دینامیک قسمت های مختلف شبکه ممکن است باعث تزریق میرایی منفی به شبکه شود، به طوریکه نوسانات فرکانس کم شبکه به شکل مطلوبی میرا نشده و یا حتی از میرایی منفی برخوردار شوند. بدیهی است افزایش میرایی مودهای الکترومکانیکی سیستم در چنین وضعیتی می تواند به عنوان یک راه حل مورد استفاده قرار گیرد. بر این اساس پایدار کننده های سیستم قدرت (PSS) بر اساس مدل تک ماشین – شین بینهایت طراحی شده و در محدوده وسیعی به کار گرفته می شوند. از دید تئوری کنترل، پایدار کننده های فوق در واقع یک کنترل کننده کلاسیک با تقدیم فاز[1] می باشد که بر اساس مدل خطی سیستم در یک نقطه کار مشخص طراحی می شوند.

همراه با پیشرفت های چشمگیری در تئوری سیستم ها و کنترل، روش های جدید برای طراحی پایدار کننده های سیستم قدرت ارائه شده است، که به عنوان نمونه می توان به کنترل کنده های طرح شده بر اساس تئوری های کنترل تطبیقی، کنترل مقاوم، شبکه های عصبی مصنوعی و کنترل فازی اشاره کرد [5-1]. در همه این روش ها سعی بر اینست که نقایص موجود در طراحی کلاسیک مرتفع شده به طوریکه کنترل کننده به شکل موثرتری بر پایداری سیستم و بهبود میرایی نوسانات اثر گذارد.

روش های کنترل مقاوم، که در این پایان نامه مورد توجه است به شکل جدی از اوایل دهه هشتاد (1980) مطرح شد و خود به شاخه های متعددی تقسیم می شود. قبل از هر توضیحی درباره کنترل مقاوم نخست به بیان مفهوم عدم قطعیت در مدل
می پردازیم. در کنترل کلاسیک طراحی بر اساس مدل مشخصی از سیستم صورت
می گیرد. مدل سیستم تنها یک تقریب از دینامیک های واقعی سیستم است. حذف دینامیک های سریع به منظور ساده سازی، تغییر مقادیر پارامترهای مدل به دلایل مختلف از منابع ایجاد عدم قطعیت در مدل سیستم ها می باشد. بنابراین بدلیل وجود چنین عدم قطعیت هایی در مدلسازی ، اهداف مورد نظر طراح ممکن است توسط کنترل کننده های طرح شده بر اساس مدل تحقق نیابند.

به منظور رفع این مشکل در کنترل مقاوم بر اینستکه عدم قطعیت های حائز اهمیت موجود در مدل، در طراحی کنترل کننده لحاظ شوند. معمولاً مدلسازی  عدم قطعیت در اکثر شاخه های کنترل مقاوم خانواده ای از سیستم ها را بوجود می آورد، حال کنترل کننده مقاوم بایستی چنان طرح شود که برای هر یک از اعضاء این خانواده اهداف مورد نظر در طراحی برآورده شود.

موضوع این پایان نامه طراحی پایدار کننده های مقاوم برای سیستم های قدرت است، به قسمی که پایداری سیستم در محدوده وسیعی از تغییر پارامترها و تغییر شرایط نقطه کار تضمین شود. در این راستا ابتدا به مطالعه اثر تغییر پارامترها بر پایداری
سیستم های قدرت تک ماشینه و چند ماشینه پرداخته می شود. سپس دو روش طراحی کنترل کننده های مقاوم تشریح شده، و در مسئله مورد مطالعه به کار گرفته می شوند. سرانجام ضمن نقد و بررسی این روش ها، یک روش جدید برای طراحی PSS ارائه می شود. در این روش مسئله طراحی پایدار کننده مقاوم به مسئله پاردار کردن مجموعه ای از مدل های سیستم در نقاط کار مختلف تبدیل می شود. این مسئله نیز به یک مسئله استاندارد بهینه سازی تبدیل شده و با استفاده از روش های برنامه ریزی غیر خطی حل می گردد. سرانجام کارایی روش فوق در طراحی پایدار کننده های مقاوم برای یک سیستم قدرت چند ماشینه در دو مسئله مختلف (اثر تغییر پارامترها بر پایداری دینامیکی و تداخل PSS ها) تحقیق شده و برتری آن بر روش کلاسیک به اثبات می رسد.

1-2- رئوس مطالب :

بخش بعدی این فصل به بررسی تحقیقات انجام شده در زمینه طراحی پایدار
کننده های مقاوم سیستم های قدرت اختصاص داده شده است.

در فصل دوم نخست به بیان مفاهیم اساسی در پایداری دینامیکی، و تشریح پدیده نوسانات با فرکانس کم در سیستم های قدرت پرداخته می شود. مدلسازی  سیستم تک ماشینه به منظور مطالعه پدیده نوسانات با فرکانس کم، و روش طراحی PSS به کمک این مدل در قسمت های بعدی این فصل صورت می گیرد. در بخش آخر فصل نیز مدلسازی  سیستم های قدرت چند ماشینه و نکات مربوط به آن مورد بررسی قرار می گیرد.

در فصل سوم ابتدا صورت مسئله کنترل مقاوم به طور کامل تشریح می شود. سپس به تاریخچه کنترل مقاوم و سیر پیشرفت برخی از شاخه ای آن پرداخته می شود. در پایان فصل طی دو بخش جداگانه به توضیح روش های - Pick Nevanlinna و Kharitonov که در ادامه مورد استفاده قرار می گیرند، می پردازیم.

طراحی کنترل کننده مقاوم با استفاده از روش  - Pick Kharitonov برای سیستم قدرت تکماشینه و نقد و بررسی یک مقاله در این زمینه در ابتدای فصل چهارم (بخش (4-2)) صورت می گیرد. در بخش (4-3) پس از بدست آوردن معادلات فضای حالت برای سیستم های قدرت چند ماشینه، به بررسی پایداری دینامیکی یک سیستم سه ماشینه در نقاط کار مختلف و طراحی PSS در یک نقطه کار ناپایدار می پردازیم. در بخش (4-4) اثر تغییر پارامترها بر پایداری این سیستم مطالعه شده و روش Kharitonov جهت طراحی پایدار کننده های مقاوم مورد استفاده قرار می گیرد. در بخش (4-5) به ارائه یک روش جدید که با الهام از روش Kharitonov شکل گرفته است، می پردازیم. سپس این روش به منظور طراحی یک کنترل کننده مقاوم که در محدوده وسیعی از تغییر شرایط نقطه کار پایداری سیستم را تضمین می کند، به کار گرفته می شود.

در فصل پنجم ابتدا روش فوق در حل مسئله تداخل PSS ها مورد استفاده قرار
می گیرد. سپس به طراحی کنترل کننده های فیدبک حالت بهینه بر اساس مجموعه ای از مدلهای سیستم، و پاره ای نکات در این زمینه می پردازیم.

فصل ششم نیز به یک جمع بندی کلی از پایان نامه و بیان نتایج اختصاص داده شده است.

 

1-3- تاریخچه

بررسی همه کارهای انجام شده در جهت بهبود پایداری دینامیکی سیستم های قدرت حتی به صورت مختصر، به دلیل مطالعات و تحقیقات متعددی که در این زمینه صورت گرفته است، گزارش مفصلی را طلب می کند.در این زیر بخش ضمن اشاره مختصر به شاخه های مهم تحقیق، کارهای انجام شده بر اساس شاخه کنترل مقاوم را مرور خواهیم کرد.

با بروز نا پایداری دینامیکی در سیستم های قدرت تحقیقات گسترده ای در این زمینه آغاز شد. مفاهیم اساسی پایداری دینامیکی برای ژنراتور سنکرون متصل به شین بینهایت، اولین بار توسط Demello و Concordia به شیوه ای زیبا در سال 1969 بیان شد [6]. در این مقاله با معرفی مفاهیم گشتاورهای سنکرون کننده و میرا کننده اثر پارامترهای مختلف سیستم و شرایط نقطه کار بر پایداری دینامیکی ماشین سنکرون تشریح شده، و بدنبال آن با استفاده از تئوری جبران فاز به طراحی PSS پرداخته شد. به دلیل اهمیت این مطالب در فصل دوم، به طور مفصل به بررسی پایداری دینامیکی سیستم های قدرت خواهیم پرداخت.

در مرجع [7] اثر دینامیک ماشین های سنکرون یک سیستم قدرت چند ماشینه بر پایداری دینامیکی ماشین i ام این شبکه بررسی شده است. حاصل این مطالعه چند توصیه مفید در طراحی PSS برای ماشین های سنکرون در سیستم های چند ماشینه می باشد.

همچنین از آنجایی که پایدار کننده های سیستم قدرت بر اساس مدل تک ماشین – شین بینهایت طراحی می شود، هماهنگ سازی این پایدار کننده ها در سیستم های قدرت چند ماشینه اجتناب ناپذیر است. بدین منظور روش های مختلفی (مانند
روش های طراحی ترتیبی و افزایش پهنای باند PSS‌ها) در جهت هماهنگ سازی PSS ها ارائه شده است. [13-8] .

از دیگر مسائل مورد مطالعه در زمینه پایداری دینامیکی سیستم های قدرت، تعیین بهترین محل برای نصب PSS در شبکه های بزرگ به منظور بهبود میرایی یک مود خاص شبکه می باشد. این موضوع که هم اکنون نیز در رأس تحقیقات قرار دارد در مراجع [8 و 14] مورد بررسی قرار گرفته است .

همگام با توسعه تئوری های کنترل روش های پایدار سازی سیستم های قدرت نیز بهبود یافت. از اوائل دهه 1970 کاربرد کنترل بهینه در بهبود پایداری دینامیکی به طور چشمگیری افزایش یافت. در مرجع [1] روش طراحی پایدار کننده با استفاده از تئوری کنترل بهینه به سیستم های قدرت چند ماشینه می باشد.

 

اگر چه استفاده از روش های کنترل بهینه[2] مورد استقبال فراوان محققان دانشگاهی قرار گرفت و مقالات متعددی در جهت توسعه این روشها در پایدار سازی سیستم های قدرت انتشار یافت، اما هرگز به شکل جدی در صنعت برق مطرح نشد. گذشته از مشکلات اجرایی استفاده از روش های کنترل بهینه در عمل، نقص اصلی این روش ها بی توجهی به مسئله عدم قطعیت های[3] مختلف موجود در مدل سیستم می باشد [18]. تغییر پارامترهای سیستم، صرفنظر از دینامیک های سریع و دینامیک های مدل نشده فرکانس بالا در مدلسازی ، از مهمترین منابع ایجاد عدم قطعیت در مدل سیستم ها
می باشد. چشم پوشی از عدم قطعیت های مختلف موجود در مدل ممکن است، نتایج گمراه کننده ای را به دنبال داشته باشد، به طوریکه اهداف مورد نظر در کنترل با به کارگیری کنترل کننده طرح شده بر اساس مدل سیستم، در سیستم واقعی تحقق نیابد.

در ادامه این زیر بخش کارهای انجام شده در جهت بهبود پایداری سیستم های قدرت که بر مبنای تئوری کنترل مقاوم شکل گرفته است را توضیح می دهیم.

بررسی استحکام پایداری[4] با استفاده از مفاهیم مقادیر تکین[5] ماتریس ها (که عمدتاً بر قضیه Nyquist تعمیم یافته استوارند) به منظور تحلیل پایداری دینامیکی سیستم های قدرت، اولین بار در سال 1984 به کار رفت [19]. Chan و Athans  در این مقاله ابتدا با استفاده از گشتاورهای سنکروه کننده و میرا کننده یک مدل ماتریس تابع انتقال (s) G برای سیستم قدرت ارائه کردند. سپس با مدلسازی  عدم قطعیت های ناشی از دینامیک های مدل نشده مودهای پیچشی شافت ژنراتور، تغییر مقادیر گشتاورهای سنکرون کننده و میرا کننده بدلیل تغییر شرایط نقطه کار، و تغییر در دینامیک های تحریک کننده های[6] سیستم به صورت عدم قطعیت های ضرب شوند به تحلیل پایداری سیستم پرداختند. این مقاله بیشتر جنبه تحلیل داشته و توصیه های مفیدی را در طراحی کنترل کننده های مقاوم به دنبال ندارد.

Ohtsuka  و همکارانش در سال 1992 از تئوری کنترل  در طراحی کنترل فیدبک حالت برای یک توربوژنراتور استفاده کردند [20]. آنها با استفاده از یک روند ماتریس گین فیدبک حالت را چنان طراحی کردند که نرم  تابع انتقال حلقه بسته سیستم
می نیمم شود. مهمترین مزیت این روش بهبود پایداری و قابلیت بالا در دفع اغتشاش است. اشکال اصلی آن نیز افزایش مقادیر گین های فیدبک حالت نسبت به گین های بدست آمده از روش کنترل بهینه می باشد.

در مرجع [3]، Chow و همکارانش روش طراحی کنترل کننده های مقاوم  را به منظور طراحی PSS مقاوم برای یک سیستم تک ماشینه بکار بردند. در این مقاله مقدار راکتانس خط انتقال بین ژنراتور سنکرون و شین بینهایت قطعی نبوده و عامل ایجاد عدم قطعیت در مدل سیستم می باشد. مهمترین مزیت این روش مقاوم بودن پایداری در برابر تغییرات راکتانس خط انتقال است. عیب این روش، بالا بودن مرتبه PSS مقارم می باشد.

در مرجع [21] تئوری Nevanlinna - Pick  به منظور طراحی پایدار کننده مقاوم برای سیستم قدرت تک ماشین شین بینهایت به کار گرفته شده است. در ادامه بحث ضمن توضیح مفصل این تئوری به نقد و بررسی این مقاله نیز در انتهای بخش (4-2) خواهیم پرداخت.

طراحی کنترل کننده های فیدبک حالت غیر حساس نسبت به تغییر پارامترهای سیستم، در مرجع [22] مورد مطالعه قرار گرفته است. با استفاده از تئوری Lyapunov و معادله ریکاتی کنترل فیدبک حالت برای سیستم تک ماشین – شین بینهایت چنان طراحی
می شود که عملکرد سیستم در برابر تغییر پارامترهای ژنراتور سنکرون حساس نباشد. مزیت مهم این روش عدم نیاز به مقادیر واقعی پارامترهای ماشین است، تنها محدوده تغییر این پارامترها جهت طراحی مورد نیاز است.

در مرجع [18] تئوری کنترل  به منظور طراحی یک کنترل کننده مقاوم برای سیستم توربو ژنراتور مورد استفاده قرار گرفته است. در این مقاله سیگنال کنترل به طور همزمان به اکتساتیروگاورنر اعمال می شود. استفاده از روش فوق ضمن بهبود پارداری دینامیکی و گذرا در محدوده وسیعی از شرایط نقطه کار خطر تحریک مودهای پیچشی شفت را نیز به دنبال ندارند.

موضوع مرجع [23] که بر پایه نتایج فصل چهارم این پایان نامه استوار است، طراحی پایدار کننده های مقاوم برای سیستم های قدرت چند ماشینه می باشد. در این مقاله ابتدا اثر تغیر پارامترها بر پایداری دینامیکی یک سیستم قدرت سه ماشینه مطالعه شده سپس یک روش جدید جهت طراحی PSS ارائه می شود. در این روش طراحی پاردار کننده مقاوم بر اساس مجموعه ای از مدل های سیستم در نقاط کار مختلف صورت می گیرد. مزیت اصلی این پایدار کننده ها که دارای ساختاری مشابه با PSS معمولی می باشند، بهبود پایداری سیستم در محدوده وسیعی از تغییر پارامترهای سیستم است.

دانلود بررسی طراحی پایدار کننده های مقاوم برای سیستم های قدرت

طراحی بالابر مغازه و تحلیل و شبیه سازی آن در Abaqus CAE


طراحی بالابر مغازه و تحلیل و شبیه سازی آن در Abaqus CAE

دراین فایل به طراحی یک بالابرمغازه برای باری حدود 300کیلوگرم وارتفاع 4متر برای یک مغازه ی کوچک طراحی شده است که برخی از تحلیل ها با استفاده ازنرمافزار آباکوس انجام شده است ونتایج در فایل اصلی بالابر آمده است

دانلود طراحی بالابر مغازه و تحلیل و شبیه سازی آن در Abaqus CAE

بالابر
آسانسور
سیم بکسل
کابل بالابر
تحلیل وشبیه سازی درAbaqus CAE
خوردگی وسایش سیم بکسل
استانداردهای بالابر و آسانسور
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل pdf
حجم فایل 6344 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 54

دراین فایل به طراحی یک بالابرمغازه برای باری حدود 300کیلوگرم وارتفاع 4متر برای یک مغازه ی کوچک طراحی شده است که برخی از تحلیل ها با استفاده ازنرمافزار آباکوس انجام شده است ونتایج در فایل اصلی بالابر آمده است .در این فایل همچنین فایلهای ضمیه مه ای ازجمله استاندار آسانسورها وظرفیت آسانسور وقطرسیم بکسل ،خوردگی وسایش سیم جهت آشنایی وآموزش بهتر گنجانده شده است .همچنین در ابتدای این مجموعه میتوانید با انواع بالابروآسانسورها آشنا شده وبهترین انتخاب را از میان بالابرها برحسب نیاز خودداشته باشید.امید است دانشجویان وطراحان مهندسی با استفاده از این فایل بتوانند با نحوه ی طراحی بالابر آشناشوند.

دانلود طراحی بالابر مغازه و تحلیل و شبیه سازی آن در Abaqus CAE

دانلود پژوهش طراحی فنی - استادیوم ورزشی


دانلود پژوهش طراحی فنی - استادیوم ورزشی

1350هجری شمسی این جزیره هیچ گونه امکانات ورزشی در خود نداشت در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها یک ورزشگاه به نام جهان پهلوان تختی با گنجایش دو هزار نفر که دارای زمین فوتبال بود، در این جزیره ساخته شد که تاکنون در دو نوبت برای افزایش گنجایش آن و ساخت چمن مصنوعی، تعمیراتی در آن انجام شده است

دانلود دانلود پژوهش طراحی فنی - استادیوم ورزشی

امکانات ورزشی در حال احداث
مجموعه ورزشی آزادی
زمینهای تمرین فوتبال
پیست 
زمینهای تنیس
دسته بندی عمران
فرمت فایل doc
حجم فایل 740 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11

1350هجری شمسی این جزیره هیچ گونه امکانات ورزشی در خود نداشت. در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها یک ورزشگاه به نام جهان پهلوان تختی با گنجایش دو هزار نفر که دارای زمین فوتبال بود، در این جزیره ساخته شد که تاکنون در دو نوبت برای افزایش گنجایش آن و ساخت چمن مصنوعی، تعمیراتی در آن انجام شده است.

از سال ‪ ۱۳۵۷و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تا سال ‪ ،۱۳۸۴به دلیل مشکلات جنگ تحمیلی و اولویت‌های سازندگی و زیر بنایی دیگر، تنها سه مجموعه ورزشی شامل یک سالن چند منظوره و دو مجموعه ورزشی دیگر در این جزیره ساخته شد.

بیشترین ساخت و سازهای امکانات و مجموعه‌های ورزشی در جزیره قشم مربوط به دوره دولت نهم است. با پایان یافتن طرح‌های در دست اجرای ورزشی این جزیره که پایان نیمه اول سال آینده است، میانگین سرانه فضای ورزشی جزیره به حد استاندارد (یک متر) خواهد رسید.

به دلیل محرومیت بیش از حد مردم قشم، سازمانها و نهادهای متعددی در توسعه و ساخت و ساز در این جزیره فعال هستند. در تامین نیازهای ورزشی مردم علاوه بر اعتبارات دولتی سازمان تربیت بدنی، منابع مالی دیگری شامل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری، سفرهای استانی ریاست محترم جمهوری و سازمان منطقه آزاد قشم که برای از بین بردن فقر ورزشی جزیره تخصیص داده اند.

این جزیره در قبل از انقلاب با جمعیتی حدود ‪ ۳۰هزار نفر فقط یک استادیوم در شهر قشم داشت و دیگر ساکنان این جزیره هیچ نوع امکانات ورزشی دیگری نداشتند.

علاوه بر ساخت و سازهای ورزشی در چند ساله اخیر که بیش از ‪ ۱۴طرح مهم است، طرح جامع ورزش قشم با همکاری سازمان تربیت بدنی، استانداری هرمزگان و منطقه آزاد قشم تهیه شده و بر اساس آن در پنج سال آینده در ‪ ۳۰روستا با جمعیت بیش از یک هزار نفر سالن ورزشی ساخته خواهد شد.

اداره تربیت بدنی شهرستان قشم دارای شش کارمند و دو نمایندگی در بخش‌های مرکزی و شهاب این جزیره است. ساختمان جدید این اداره به زودی افتتاح خواهد شد و از اجاره نشینی خلاص می‌شوند.

امکانات ورزشی در حال احداث

بیش از ‪ ۱۰مجموعه ورزشی با اعتبار پنجاه میلیارد

...

 

 

نوع فایل : WORD

تعداد صفحه : 11

دانلود دانلود پژوهش طراحی فنی - استادیوم ورزشی

پاورپوینت طراحی الگوریتم ها (با شبه کد های c ++) ترجمه شده آقای جعفرنژاد قمی


پاورپوینت طراحی الگوریتم ها (با شبه کد های c ++) ترجمه شده آقای جعفرنژاد قمی

پاورپوینت طراحی الگوریتم ها(با شبه کد های c )ترجمه شده ی آقای جعفرنژاد قمی

دانلود پاورپوینت طراحی الگوریتم ها (با شبه کد های c ++) ترجمه شده آقای جعفرنژاد قمی

پاورپوینت  طراحی الگوریتم ها(با شبه کد های c )ترجمه شده ی آقای جعفرنژاد قمی
طراحی الگوریتم ها(با شبه کد های c )ترجمه شده ی آقای جعفرنژاد قمی
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل ppt
حجم فایل 66 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 249

پاورپوینت  طراحی الگوریتم ها(با شبه کد های c ++)ترجمه شده ی آقای جعفرنژاد قمی

طراحی الگوریتم دانش ساخت الگوریتم برای حل مساله هاست . این درس از دروس اصلی گذرانده شده در دوره کارشناسی برای دانشجویان کامپیوتر می باشد.کتاب طراحی الگوریتم ها (با شبه کدهای ++C) ترجمه شده ی آقای جعفرنژاد قمی می باشد.

این پاورپوینت آموزشی درباره تکنیک های مربوط به حل مسائل است. بکار بردن تکنیک منجر به روشی گام به گام (الگوریتم ) در حل یک مسئله می شود. بطور کلی منظورازسریع بودن یک الگوریتم، یعنی تحلیل آن از لحاظ زمان و حافظه که در این اسلاید آموزشی بخوبی با آن آشنا خواهید شد. همچنین لازم به ذکر است که عرض کنیم نوشتن الگوریتم به زبان فارسی دو ایراد دارد : ۱- نوشتن الگوریتم های پیچیده به این شیوه دشوار است. ۲- مشخص نیست از توصیف فارسی الگوریتم چگونه می توان یک برنامه کامپیوتری ایجاد کرد. که در این پاورپوینت آموزشی تمامی مباحث در درس طراحی الگوریتم به زبان شیوای فارسی توضیح داده شده است.

سرفصل های کتاب طراحی الگوریتم ها جعفرنژاد قمی :

از جمله مباحثی که در این پاورپوینت آموزشی به ترجمه مهندس عین الله جعفر نژاد قمی مطرح شده است می توان به موارد زیر اشاره نمود :

کارایی ، تحلیل و مرتبه الگوریتم ها

روش تقسیم و حل در طراحی الگوریتم

برنامه نویسی پویا در طراحی الگوریتم

روش حریصانه در طراحی الگوریتم

راهبرد عقبگرد در طراحی الگوریتم

راهبرد شاخه و حد در طراحی الگوریتم

مقدمه ای بر پیچیدگی محاسباتی : مسئله مرتب سازی در طراحی الگوریتم

این پاورپوینت آموزشی با مطرح کردن مثال ها و نمونه سوالات (بر اساس شبه کد های ++C) در لا به لای مباحث آموزشی کمک شایانی به درک و فهم بهتر مطالب می کند. و مشکلات بسیاری از دانشجویان عزیز را در درس طراحی الگوریتم حل خواهد کرد.

دانلود پاورپوینت طراحی الگوریتم ها (با شبه کد های c ++) ترجمه شده آقای جعفرنژاد قمی