ایتو

ایتو

Etoo
ایتو

ایتو

Etoo

دانلود بررسی طراحی کنترل کننده غیرمتمرکز برای سیستم ترمز ضدقفل ABS


دانلود بررسی طراحی کنترل کننده غیرمتمرکز برای سیستم ترمز ضدقفل ABS

سیستم ترمز ضدقفل خودرو امروزه به یکی از تجهیزات اصلی خودروهای امـروزی تبـدیل شـدهاست ترمز ضدقفل جهت دست یافتن به بیشینه شتاب منفـی از طریـق جلـوگیری از قفـل شـدنچرخ ها در حین عملیات ترمزگیری طراحی شده است، زیرا در صورت قفل شدن چرخ ها در حـینعملیات ترمزگیری، فاصله توقف خودرو افزایش یافته و نیز فرمان پذیری خودرو کاهش م ییابـد در سیستم های متداول تر

دانلود دانلود بررسی طراحی کنترل کننده غیرمتمرکز برای سیستم ترمز ضدقفل ABS

بررسی طراحی سیستم ترمز
سیستم ترمز ضدقفل ABS
طراحی سیستم ترمز ABS
طراحی سیستم ترمز ضد قفل خودرو
سیستم ترمز ضدقفل
شبیه سازی ترمز ABS
کنترل کننده فازی
دسته بندی برق
فرمت فایل doc
حجم فایل 11682 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 110

دانلود پروژه طراحی کنترل کننده غیرمتمرکز برای سیستم ترمز ضدقفل ABS

 

تعداد صفحات: 110

فرمت: WORD

 

سیستم ترمز ضدقفل خودرو امروزه به یکی از تجهیزات اصلی خودروهای امـروزی تبـدیل شـدهاست. ترمز ضدقفل جهت دست یافتن به بیشینه شتاب منفـی از طریـق جلـوگیری از قفـل شـدنچرخ ها در حین عملیات ترمزگیری طراحی شده است، زیرا در صورت قفل شدن چرخ ها در حـینعملیات ترمزگیری، فاصله توقف خودرو افزایش یافته و نیز فرمان پذیری خودرو کاهش م ییابـد . در سیستم های متداول ترمزهای ضدقفل از جداول آماده شده جهـت محاسـبه گشـتاور ترمـزی بـرایسناریوهای مختلف ترمزگیری استفاده می شود. این کنترل کننده هـا توسـط روش سـعی و خطـا درشبیه سازی و آزمایش های میدانی تنظیم م یشوند. ولی به علت غیرخطی بودن دینامیک خـودر و و وجود عدم قطعیت های فرآوان (عدم قطعیت در جرم خودرو- مرکزجرم خودرو- شعاع تایر- شـرایطجاده و غیره) در این مسیر شیوه استفاده از جداول مناسب به نظر نم یرسد .

از طرف دیگر تحقیقات نشان م یدهد که اصطکاک بین جاده و تـایر تـابعی غیرخطـی از مقـدارسرخوردگی چر خها م یباشد. بنابراین با استفاده از یک مدل دینـامیکی مـی تـوان بـا طراحـی یـکسیستم کنترلی مناسب جهت کنترل مقدار سرخوردگی در مقدار بهینه آن به بیشینه شتاب منفـیدست یافت. در این تحقیق طراحی کنتر لکننده غیر متمرکز فازی با مدلسازی کامل سیستم ترمـزضدقفل صورت پذیرفته و از آنجا که عملکرد ترمزهای جلو و عقب به طور مجزا فـرض شـده اسـتکارایی سیستم ترمز ضدقفل بالاتر رفته است. همچنین جهت ارزیابی عملکرد کنترل کننده طراحـیشده نتایج شبیه سازی با آزمای شهای انجام شده بر روی یک خودرو دارای سیستم ترمـز ضـدقفل،مورد مقایسه قرار گرفته اند. که نتایج این ارزیابی نشان دهنده عملکرد خوب کنترل کننده طراحـیشده در کاهش سرعت و حفظ شتاب منفی خودرو حین ترمزگیری م یباشد .

 

1 فصل اول ............................................................................................ 1

1-1 - پیشگفتار .......................................................................................... 2

1-2 - لزوم پرداختن به موضوع ........................................................................ 2

1-3 - تاریخچه سیستم ترمز ضدقفل .................................................................. 3

1-4 - مروری بر تحقیقات انجام شده .................................................................. 5

1-5 - هدف از این تحقیق .............................................................................. 7

1-6 نتیجه گیری ...................................................................................... 7

2 فصل دوم ............................................................................................. 8

2-1 - مقدمه ............................................................................................. 9

2-2 - اجزای اصلی سیستم ترمز ....................................................................... 9

2-2 -1- پدال ترمز................................................................................. 10

2-2 -2- بوستر ترمز ............................................................................... 11

2-2 -3- سیلندر اصلی............................................................................. 12

2-2 -4- لوله های انتقال .......................................................................... 12

2-2 -5- مایع هیدرولیک ترمز .................................................................... 13

2-2 -6 - سیلندر ترمز چرخ ....................................................................... 13

2-2 -7- دیسک ترمز - کاسه چرخ .............................................................. 14

2-2 -8- لنت ترمز ................................................................................. 14

2-3 - سیستم ترمز ضدقفل .......................................................................... 15

2- 3-1- حسگرهای سرعت ....................................................................... 16

2-3 -2- میکروسوئیچ پدال ترمز ................................................................. 17

2-3 -3- واحد کنترل الکترونیکی- هیدرولیکی ................................................. 17

2-4 - نحوه عملکرد سیستم ترمز ضدقفل .......................................................... 19

2-5 - نتیجه گیری .................................................................................... 23

3 فصل سوم .......................................................................................... 24

3-1 - مقدمه ........................................................................................... 25

ب

3-2 - مدلسازی هیدرولیک سیستم ترمز ضدقفل .................................................. 25

3-2 -1- مدلسازی شیرهای برقی ورودی و خروجی ........................................... 26

3-2 -2- مدلسازی سیلندر ترمز چرخ ............................................................ 28

3-3 - مروری بر مدل های خودرو ارائه شده ........................................................ 29

3-4 - مدل غیر خطی تمام خودرو - هفت درجه آزادی............................................ 30

3-4 -1- معادلات حرکت .......................................................................... 30

3-5 - مدلسازی تایر ................................................................................... 34

3-5 -1- مد لهای استاتیکی تایر ................................................................. 35

3-5 -2- مدل دینامیکی تایر ...................................................................... 38

3-6- نتیجه گیری .................................................................................... 41

4 فصل چهارم ........................................................................................... 42

4-1 - مقدمه ........................................................................................... 43

4-2 - مسئله کنترل در سیستم ترمز ضدقفل ...................................................... 43

4-2 -1- رابطه اصطکاک و لغزش ................................................................ 44

4-3 - مروری بر رو شهای کنترلی ................................................................... 45

4-3 -1- کنترل غیرمتمرکز ....................................................................... 46

4-4 - طراحی کنترل کننده .......................................................................... 47

4-4 -1- مزایای منطق فازی ...................................................................... 47

4-4 -2- متغیر های زبانی ......................................................................... 49

4-4 -3- مجموعه های فازی ...................................................................... 50

4-4 -4- توابع عضویت ............................................................................. 50

4-4 -5- پایگاه قواعد فازی ........................................................................ 54

4-4 -6 - استنتاج فازی ............................................................................ 55

4-4 -6 -1- نگاهی به فرآیند استنتاج .......................................................... 56

4-5 - نتیجه گیری .................................................................................... 57

5 فصل پنجم ........................................................................................... 58

5-1 - مقدمه ........................................................................................... 59

ج

5-2 - داد ههای مورد نیاز شبیه سازی ............................................................... 59

5-3 - شبیه سازی و نتایج ............................................................................ 60

5-3 -1- ترمزگیری با مدل تایر Burckhardt در جاده آسفالت خشک ...................... 63

5-3 -2- ترمزگیری با مدل تایر Burckhardt درجاده برفی .................................. 68

5-3 -3- ترمزگیری در جاده آسفالت خشک با تغییر زاویه چرخ جلو ........................ 72

5-3 -4- ترمزگیری در جاده آسفالت خشک با مدل تایرLugre .............................. 77

5-4 اعتبارسنجی نتایج ............................................................................... 81

5-5 - نتیجه گیری .................................................................................... 86

6 فصل ششم .......................................................................................... 88

6-1 نتیجه گیری .................................................................................... 89

6-2 پیشنهادات ...................................................................................... 90

منابع و مراجع

 

 

دانلود در ادامه .....

دانلود دانلود بررسی طراحی کنترل کننده غیرمتمرکز برای سیستم ترمز ضدقفل ABS

طراحی کلت در سالیدورک


طراحی کلت در سالیدورک

طراحی یک اسلحه زیباوشکیل در سالید ورک

دانلود طراحی کلت در سالیدورک

طراحی اسلحه در سالید ورک
آموزش طراحی اسلحه با سالید ورک
ساخت اسلحه با سالید ورک
دسته بندی آموزش نرم افزار
فرمت فایل rar
حجم فایل 7454 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3

تو این فایل قسمت های مختلف یک اسلحه رو تو سالید ورک ساخته و مونتاژ کردم که با دقت کردن شما هم میتونید یاد بگیرید

دانلود طراحی کلت در سالیدورک

طراحی مجموعه های تجاری اداری تفریحی-فایل ورد-تحقیق


طراحی مجموعه های تجاری اداری تفریحی-فایل ورد-تحقیق

هدف از طراحی مجموعه‌های تجاری اداری تفریحی ایجاد محیطی خوشایند برای خرید کالا؛ دریافت خدمات اداری ، تفریح و تفرج و ارتباط انسانها با یکدیگر است برای رسیدن به این هدف ابتدا نگاهی گذرا به تاریخچه تجارت و ایران ، پیشینه و تاریخچه فضاها و نظامات اداری ، اوقات فراغت و تفریح و تاریخچه ایجاد مجموعه‌های تجاری اداری تفریحی و اجتماعی در ایران وتبریز داریم

دانلود طراحی مجموعه های تجاری اداری تفریحی-فایل ورد-تحقیق

مجتمع تجاری اداری تفریحی
تجارت
اوقات فراغت
تفریح پاساژها
فروشگاه ها
حوزه اداری
تحقیق معماری
دسته بندی معماری
فرمت فایل docx
حجم فایل 5708 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 132

1-1 . مقدمه:

2- 1 . سیری در نظریه‌های تجارت 

3-1 . نیاز به مجموعه‌های تجاری 

4- 1 . بخش اول: تاریخچه ساختمان های اداری

1-4-1 .  تاریخچه نظام اداری در جهان

2-4-1. نگاهی به ساختار نظام اداری در ایران

1-2-4-1. دوران قبل از اسلام 

نظام اداری مادها

-دوران هخامنشیان 

دوران تسلط مقدونی ها بر ایران 

دوره اشکانیان 

دوران ساسانیان

2-2-4-1 . سیستم اداری ایران بعد از ورود اسلام 

دوران امویان 

دوران عباسیان 

-  دوران تیموریان 

دوران صفویان

دوران قاجاری ها 

-  دوران پهلوی 

جمهوری اسلامی ایران 

5-1 . بخش دوم: تعاریف و مفاهیم

و ...

دانلود طراحی مجموعه های تجاری اداری تفریحی-فایل ورد-تحقیق

فایل طراحی استخر بتنی در نرم افزار SAP2000


فایل طراحی استخر بتنی در نرم افزار SAP2000

فایل طراحی استخر بتنی در نرم افزار Sap2000

دانلود فایل طراحی استخر بتنی در نرم افزار SAP2000

طراحی استخر بتنی
فایل مدلسازی
طراحی استخر
مدلسازی خاک
مدلسازی نرم افزاری خاک
طرح سازه ای استخر
طرح سازه ای استخر بتنی
دسته بندی عمران
فرمت فایل rar
حجم فایل 330 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

فایل مدلسازی استخر بتنی در نرم افزار Sap2000 با شامل تعریف کمیتهای مقاطع ،بارگذاری،تعریف خاک واختصاص بار آب ،خاک و...

دانلود فایل طراحی استخر بتنی در نرم افزار SAP2000

فایل اتوکد درس طراحی فنی رشته معماری با جزئیات کامل


فایل اتوکد درس طراحی فنی رشته معماری با جزئیات کامل

پروژه حاظر شامل موارد زیر است اندازه گذاری تیرریزی سایت پلان پلان معماری نماها برش آکس بندی فونداسیون و پی کنی شیب بندی ستون گذاری نازک کاری کد ارتفاعی پلان نمایش آکس های مربوطه بزرگنمایی سرویس بهداشتی بزرگنمایی باکس پله

دانلود فایل اتوکد درس طراحی فنی رشته معماری با جزئیات کامل

دانلود کامل درس طراحی فنی
فایل اتوکد درس طراحی فنی
اندازه گذاری
تیرریزی
سایت پلان
پلان معماری
نماها
برش
آکس بندی
فونداسیون و پی کنی
شیب بندی
ستون گذاری
نازک کاری
کد ارتفاعی پلان
نمایش آکس های مربوطه
بزرگنمایی سرویس بهداشتی
بزرگنمایی باکس پله
دسته بندی معماری
فرمت فایل dwg
حجم فایل 9140 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

دانلود پروژه کامل درس طراحی فنی ساختمان

فایل اتوکد پروژه درس طراحی فنی رشته معماری با جزئیات کامل

دوستان و دانشجویان معماری از فایل اتوکد مربوطه می توانند در دیگر دروس خورد نیز استفاده نمایند.

طراحی این پلان با توجه به ضوابط و استاندادهای نویفرت می باشد.

پروژه حاظر شامل موارد زیر است:

  • اندازه گذاری
  • تیرریزی
  • سایت پلان
  • پلان معماری
  • نماها
  • برش
  • آکس بندی
  • فونداسیون و پی کنی
  • شیب بندی
  • ستون گذاری
  • نازک کاری
  • کد ارتفاعی-پلان
  • نمایش آکس های مربوطه
  • بزرگنمایی سرویس بهداشتی
  • بزرگنمایی باکس پله

و .....

خط اندازه های پلان های پروژه و کدهای ارتفاعی در نما و برش های آن و وجود لایه های تفکیک شده و … موجب کامل شدن این پروژه گردیده است.

دانلود فایل اتوکد درس طراحی فنی رشته معماری با جزئیات کامل